Lumea post-covid va fi o lume schimbată. Restricțiile, lucrul de acasa, schimbarea comportamentelor de consum au trasat o nouă direcție în piața de retail, cu provocări, dar și cu noi oportunități.
Consumatorii au experimentat o trecere de la normalitatea pe care o știau la o viață cu restricții, ceea ce le-a schimbat prioritățile, nevoile și comportamentul.
După o perioadă în care comerțul online a câștigat teren, revenirea la experiența din magazinele fizice, restaurante sau locuri de distracție va trebui să reprezinte unul dintre principalele obiective din retailul fizic. Focusul este pe cele mai bune experiențe pentru clienți, iar magazinele fizice ar putea deveni locuri de
divertisment pentru cumpărători și de interacțiuni sociale.
Peste toate acestea, tehnologia va domina comerțul cu amănuntul.
Aplicațiile pentru telefoanele mobile, care vor ghida clienții către produsele dorite, senzori care să semnaleze lipsa produselor din rafturi, scanarea produselor direct la raft și plata lor din portofelul digital sunt doar câteva soluții de ultimă oră care ușurează modul de a cumpăra.
O altă temă importantă de discuție pentru retaileri este forța de muncă din magazinele fizice, ce reprezintă o componentă importantă a afacerilor. Cu toate că este dominată de foarte multe dileme, piața de comerț autohtonă
rămâne una atractivă pentru retaileri și dezvoltatori.
În cadrul evenimentului vom discuta despre toate aceste provocări cu specialiști în domeniu, analiști și consultanți.
#2022 SUMMIT DE AFACERI dedicat pieței de retail din România se va desfășura online și va fi transmis în direct pe newsweek.ro (site aflat Top 10 cele mai citite site-uri de Știri și Analize din România în clasamentul publicat de SATI, cu un trafic de peste 2,2 milioane de cititori unici pe lună) și pe pagina de Facebook a Newsweek România (peste 60.000 de urmăritori și un impact lunar al postărilor – post reach – de peste 5 milioane persoane.
Director, Ministerul Mediului, Apelor și Pădurilor
Corporate Affairs Director, Carrefour România
Director Comunicare și Corporate Affairs, Kaufland România
➜ Care au fost lecțiile pandemiei pentru industria de retail?
➜ Ce soluții există pentru relansare? Cum se va schimba interacțiunea cu publicul consumator?
➜ Cum vor ajuta noile tehnologii pentru îmbunătățirea experienței consumatorului?
➜ Cum se remodelează afacerile din domeniul de retail?
➜ Comerțul online vs offline. Avantaje și provocări.
➜ Cum va arata piața de retail în următorii ani? Ce proiecte noi se anunță?
➜ Stadiul implementarii Sistemul Garanție – Returnare în România
Speakeri: Cosmin Teodoru, Sebastian Mahu, Mario Crețu, Valer Hancaș, Bogdana Gheorghe